+48 507 291 513
sklep@ozdobiarnia.pl
pn. – pt. 8:00-16:00

REGULAMIN SKLEPU www.ozdobiarnia.pl

POSTANOWIENIA OGÓLNE
1. Właścicielem i prowadzącym sklep internetowy działający pod adresem ozdobiarnia.pl jest Shablei co. Volodymyr Shablei z siedzibą w Bielsku-Białej, ul. Rzeźnicza 2, 43-300 Bielsko-Biała (zwana dalej Shablei Co.), posiadająca REGON: 381108423, NIP: 9252102940.
2. Kontakt ze sklepem internetowym można uzyskać pod numerem telefonu +48 507 291 513 (od pn. do pt. w godz. 8.00-16.00), pod adresem poczty elektronicznej sklep@ozdobiarnia.pl bądź poprzez formularz kontaktowy dostępny na stronie internetowej.
3. Przed przystąpieniem do użytkowania sklepu należy zapoznać się z jego regulaminem.
4. Produkty dostępne w sklepie są nowe i wolne od wad. Produkty objęte są dwuletnią gwarancją.
DEFINICJE
Klient – osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, ale posiadająca zdolność prawną, dokonująca zakupów za pośrednictwem sklepu internetowego ozdobiarnia.pl.
Konsument – osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych dokonująca zakupów za pośrednictwem sklepu internetowego ozdobiarnia.pl w celu niezwiązanym bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
Przedsiębiorca – osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej prowadząca we własnym imieniu działalność gospodarczą lub zawodową, dokonująca zakupów za pośrednictwem sklepu internetowego ozdobiarnia.pl w celu związanym bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
ZASADY DZIAŁANIA sklepu internetowego ozdobiarnia.pl
1. Shablei Co. prowadzi sprzedaż towarów poprzez zorganizowany sklep internetowy za pośrednictwem sieci Internet. W sprzedaży znajdują się rzeczy dostępne w ramach sieci dystrybucyjnej Shablei Co.
2. Do korzystania ze sklepu internetowego, przeglądania jego asortymentu oraz składania zamówień, niezbędne są:
– urządzenie z dostępem do sieci Internet i przeglądarką internetową typu Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome, Safari, Opera;
– aktywne konto poczty elektronicznej (e-mail).
ZAMAWIANIE TOWARÓW
1. Zamówienia przyjmowane są poprzez stronę internetową www.ozdobiarnia.pl
2. Aby zawrzeć umowę, należy złożyć zamówienie.
3. Towary w sklepie internetowym są szczegółowo oznaczone. Na stronie internetowej znajdują się informacje o właściwościach towaru, jego cenie, materiale, z którego jest wykonany itp.
4. Klient zamawiając towar dokonuje jego wyboru, w sposób właściwy dla danej rzeczy określając w szczególności wielkość, kolor, ilość (w sztukach) zamówionego towaru, a w razie potrzeby podając inne szczegółowe informacje, które są wymagane w celu prawidłowego złożenia zamówienia.
5. Klient po złożeniu zamówienia, ma prawo do jego anulowania w całości bez żadnych konsekwencji. Nie ma możliwości modyfikacji zamówienia poprzez zamianę towaru na inny, lub rezygnacji z jego części.
JAK KUPOWAĆ – szczegółowa instrukcja
1. Po wybraniu przez Klienta towaru, należy kliknąć ikonę “DODAJ DO KOSZYKA”.
Produkt zostaje przeniesiony do koszyka.
2. Jeżeli Klient chce kontynuować zakupy, może dodawać kolejne produkty do koszyka.
3. Jeżeli Klient chce zakończyć procedurę zakupów, należy kliknąć ikonę koszyka znajdującą na górze strony.
4. Po wejściu na stronę koszyka, należy wprowadzić dane niezbędne do wysyłki zamówionego towaru.
5. Klient ma do wyboru dwa sposoby dokonywania zakupów: tzw. “szybkie zakupy”, nie wymagające logowania, albo zakupy z logowaniem, dzięki któremu Klient zyskuje dostęp do dodatkowych opcji takich jak: historia zamówień, możliwość sprawdzenia, na jakim etapie jest ostatnie, złożone zamówienie, możliwość otrzymywania aktualnych informacji o produktach ze sklepu internetowego Shablei Co.
6. Po wprowadzeniu danych adresowych należy kliknąć ikonkę “ZAPISZ”, wówczas wyświetlą się dostępne metody płatności. Po wybraniu metody płatności należy kliknąć ikonę “POTWIERDŹ ZAKUP”.
7. W przypadku wybrania płatności “Zapłać przy odbiorze” należy potwierdzić wartość zamówienia klikając ikonę “POTWIERDŹ ZAKUP”.
8. W przypadku wybrania płatności “Płacę z PayU.pl” należy wybrać bank, z którego chce się zapłacić albo wystawcę karty kredytowej (Visa/MasterCard) i następnie kliknąć ikonkę “ZAPŁAĆ ZA ZAKUPY”.

Uwaga:

W przypadku wybrania jako formy płatności: “Płacę z PayU.pl”:
– dyspozycję płatności należy zrealizować bezpośrednio po złożeniu zamówienia. W przypadku braku otrzymania płatności na rachunek podmiotu pośredniczącego w transakcji (serwisu PayU.pl) w terminie 7 dni roboczych od złożenia zamówienia (przy czym przez dzień roboczy w niniejszym regulaminie rozumie się każdorazowo każdy dzień tygodnia liczony od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem sobót i niedziel oraz dni ustawowo wolnych od pracy), zamówienie nie zostanie zrealizowane, a umowa zostanie uznana za niezawartą. W takiej sytuacji można powtórnie złożyć zamówienie i wybrać inną formę płatności. Realizacja zamówienia płatnego przelewem lub kartą kredytową rozpoczyna się po otrzymaniu należności za towar. W przypadku konieczności poprawienia lub zmiany sposobu płatności w: “Płacę z PayU.pl”
należy kliknąć ikonę: ”REZYGNUJ”
a następnie wybrać opcję: ”ZAPŁAĆ PONOWNIE”
– Na każdym etapie składania zamówienia można je anulować zaprzestając przechodzenia kolejnych kroków i wychodząc z podstrony służącej do składania zamówień. Można to zrobić na kilka sposobów: np. poprzez kliknięcie w ikonę służącą do powrotu na poprzednią stronę lub klikając na dowolną podstronę (albo produkt) znajdujący się na stronie sklepu. Zamówienie, które nie zostanie doprowadzone przez Klienta do końca, zostanie automatycznie anulowane.
– Na podany przez Klienta adres e-mailowy zostanie wysłany email potwierdzający odebranie zamówienia Klienta. W treści wiadomości e-mail Klient otrzyma zindywidualizowany numer zamówienia, którego podanie umożliwia m.in. ustalenie stanu realizacji zamówienia.
CENY
1. Ceny na stronie podawane są w złotych polskich, są cenami brutto, zawierają należne podatki i cła.
2. Cena podana na stronie w chwili składania zamówienia jest ceną ostateczną, wiążącą Klienta.
3. Nie jest możliwe dokonanie zmiany ceny po złożeniu zamówienia.
4. Ceny towarów nie zawierają kosztów dostawy. Całkowity koszt realizacji zamówienia obejmuje łączną cenę zamówionych towarów wraz z kosztami dostawy.
DOSTĘPNOŚĆ TOWARÓW
1. Wszystkie towary przedstawiane na stronie internetowej są towarami dostępnymi, o ile informacje w opisie nie wskazują inaczej (jeśli przedmiot jest chwilowo niedostępny bądź dostępny na zamówienie z dłuższym czasem realizacji niż deklarowany, informacja ta jest jednoznacznie i wyraźnie zaznaczona w opisie produktu).
2. W wyjątkowych sytuacjach np. w przypadku równoczesnego złożenia zamówienia na ten sam towar przez wielu Klientów, może zdarzyć się, że towar nie będzie dostępny. W takiej sytuacji Klient zostanie poinformowany o braku możliwości zrealizowania zamówienia i podejmie decyzje o sposobie jego realizacji (częściowa realizacja, wydłużenie czasu oczekiwania, anulowanie całości zamówienia).
SPOSÓB ODBIORU I CZAS REALIZACJI ZAMÓWIENIA
1. Dostawy towaru realizowane są na terenie Polski.
2. Możliwa jest realizacja zamówienia na terenie Europy, po wcześniejszym omówieniu i zaakceptowaniu przez obie strony warunków dostawy, za pośrednictwem formularza lub mailowo.
3. Zamówienie zostaje przekazane do realizacji w dniu jego złożenia.
4. Jeżeli wybrany towar jest dostępny, wysłany zostanie do Klienta w ciągu maksymalnie 1 (słownie: jednego) dnia roboczego od przekazania zamówienia do realizacji.
5. Informacja o planowanym czasie realizacji zamówienia znajduje się na stronie koszyka.
6. W przypadku wybrania, jako formy płatności szybkiego przelewu lub płatności kartą kredytową (płatności za pośrednictwem PayU.pl) – realizacja zamówienia rozpoczyna się po wpływie 100% należności za towar na konto podmiotu pośredniczącego, od tego też momentu należy liczyć termin przekazania zamówienia do realizacji.
7. Dostarczaniem zamówień zajmuje się firma kurierska Inpost lub firma kurierska DPD – przewidywany czas dostawy to maksymalnie 2 dni robocze od dnia następującego po nadaniu przesyłki.
8. Shablei Co. ponosi odpowiedzialność za dostarczenie zamówionego towaru do momentu jego doręczenia Klientowi.
FORMA PŁATNOŚCI ZA ZAMÓWIENIE
1. Za pobraniem:
Zapłata następuje do rąk kuriera przy odbiorze przesyłki. Jest to jedyny sposób opłacenia przesyłki z dołu.
2. Szybki przelew:
tzw. “szybkie przelewy” dokonane przy użyciu pośrednika serwisu PayU.pl.
Cechą szybkich przelewów jest to, że po wybraniu tej formy płatności Klient zostaje przekierowany na stronę wybranego z listy banku, aby dokonać przelewu pieniędzy.
3. Tradycyjny przelew:
Dane do przelewu:
Shablei Co. Volodymyr Shablei
ul. Rzeźnicza 2
43-300 Bielsko-Biała
nr konta 21 1160 2202 0000 0003 5848 7303
Millenium Bank
4. Zabezpieczenie przed oszustwami:
Sklep Internetowy nigdy nie wyśle do Klienta emaila z informacją, iż nagle zmieniło się konto do wpłaty, wraz z prośbą o dokonanie przelewu tradycyjnego.
Jeśli Klient otrzyma takiego maila – nie należy dokonywać wpłaty, czy też odpowiadać na niego, należy przesłać niezmieniony e-mail do Shablei Co. na adres: sklep@ozdobiarnia.pl
UMOWA
Informacje znajdujące się na stronach internetowych sklepu ozdobiarnia.pl nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 roku Kodeks cywilny (tekst jedn. Dz. U. z 2017 r., poz.459 ze zm.) (dalej jako “Kodeks cywilny”).
WYKONANIE UMOWY – TERMIN
1. Shablei Co. zobowiązuje się do przekazania towaru kurierowi w terminie do 2 dni roboczych od przyjęcia zamówienia do realizacji lub do poinformowania Klienta o braku dostępności towaru.
2. Całkowity termin realizacji zamówienia nie powinien przekroczyć 3 dni roboczych od dnia przyjęcia zamówienia do realizacji.
3. W przypadku, gdy deklarowany czas dostawy przekroczy ww. termin, należy przekazać odpowiednią informację do Shablei Co., z podaniem numeru zamówienia oraz terminu otrzymania towaru.
KOSZT DOSTAWY
1. Darmowa dostawa realizowana jest jedynie na terenie Polski.
2. Dostawa na terenie Europy realizowana jest za dodatkową opłatą wg cennika firmy kurierskiej DPD.
3. Koszt dostawy przesyłki zagranicznej wynosi od 50 do 150 zł brutto, w zależności od wymiarów i wagi przesyłki, oraz kraju dostawy, wg cennika firmy kurierskiej DPD, po wcześniejszym ustaleniu warunków dostawy z klientem.
PRAWO ODSTĄPIENIA
1. Klient będący konsumentem ma prawo odstąpić od umowy bez podania przyczyny w terminie 14 dni od daty otrzymania towaru. W razie odstąpienia przez Klienta będącego konsumentem od umowy, umowa uważana jest za niezawartą, a wzajemne świadczenia Klienta będącego konsumentem i Shablei Co. podlegają zwrotowi.
2. Odstąpienie przez Klienta będącego konsumentem od umowy wymaga złożenia przez Klienta będącego konsumentem oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Można to zrobić poprzez wypełnienie Oświadczenie o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość zgodnego z załącznikiem nr 2 do ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta (tekst jedn. Dz. U. z 2017 r., poz. 683) dostępnego do pobrania TUTAJ. Klient będący konsumentem jest uprawniony, ale nie zobowiązany do skorzystania z przedmiotowego wzoru. Oświadczenie o odstąpieniu może zostać wysłane mailem na adres: sklep@shableideko.pl lub na piśmie na adres Shablei Co. Volodymyr Shablei, Bielsko-Biała ul. Bohaterów Monte Cassino 606, 43-300 Bielsko-Biała. Oświadczenie o odstąpieniu dla swej skuteczności musi zostać wysłane do Shablei Co. przed upływem wskazanego powyżej 14-dniowego terminu.
3. Klient będący konsumentem ma obowiązek zwrócić towar będący przedmiotem zwrotu w przeciągu 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy. Do zachowania wskazanego terminu wystarczy odesłanie zakupionych towarów przed jego upływem.
4. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy oraz zwracany towar należy wysłać na adres:
Shablei Co. Volodymyr Shablei
ozdobiarnia.pl
ul. Bohaterów Monte Cassino 606
43-300 Bielsko-Biała
5. Klient będący konsumentem zobligowany jest pokryć bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy do Shablei Co. (tj. koszt odesłania towaru za pośrednictwem firmy kurierskiej, przy czym ze względu na delikatność towaru, paczka powinna być odpowiednio zapakowana, ubezpieczona i oznaczona jako przesyłka specjalna – UWAGA SZKŁO, OSTROŻNIE).
6. W razie odstąpienia od umowy płatności dokonane przez Klienta będącego konsumentem, w tym koszty dostarczenia towaru, zostaną zwrócone Klientowi będącemu konsumentem we wskazany przez niego sposób, np. na podany przez Klienta będącego konsumentem numer rachunku bankowego w ciągu maksymalnie 14 dni od dnia otrzymania przez Shablei Co. rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez klienta będącego konsumentem dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. W razie niepodania przez Klienta będącego konsumentem sposobu dokonania zwrotu uiszczonych przez Klienta będącego konsumentem płatności, Shablei Co. dokona zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Klient będący konsumentem.
7. Zwracany towar powinien być w stanie niezmienionym, tj. nie może nosić śladów użytkowania, oraz nie może być uszkodzony przez odesłanie w nieodpowiedni sposób, nieoznakowanie paczki jako przesyłki specjalnej – UWAGA SZKŁO, OSTROŻNIE lub nieprawidłowe (niewystarczające) zabezpieczenie przedmiotu w paczce.
8. Klient będący konsumentem ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
9. Zwrot towaru zakupionego w ramach akcji promocyjnej oznacza rezygnację Klienta będącego konsumentem z udziału w tej akcji promocyjnej, w tym utratę prawa do nabycia towaru na warunkach promocyjnych.
10. W przypadku zwrotu towaru zakupionego w ramach akcji promocyjnej, Shablei Co. na nowo naliczy cenę zamówienia bez uwzględnienia warunków promocyjnych.
11. Przesyłkę ze zwracanym towarem Klient będący konsumentem obowiązany jest wysłać na swój koszt, Shablei Co. nie przyjmuje przesyłek pobraniowych.
REKLAMACJA
1. Shablei Co. dokłada wszelkich starań, aby oferowany przez sklep internetowy towar był wolny od wad oraz pełnowartościowy. Jednakże gdyby pomimo starań towar posiadał wady fizyczne lub prawne w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego bądź był niezgodny z umową, Klientowi przysługuje prawo do złożenia reklamacji.
2. W przypadku wadliwości zamówionego towaru, Shablei Co. odpowiada z tytułu rękojmi za wadę fizyczną towaru, o ile została ona stwierdzona przed upływem dwóch lat od dnia wydania rzeczy Klientowi będącemu konsumentem.
3. Klient będący przedsiębiorcą utraci uprawnienia z tytułu rękojmi, jeśli nie zbadał rzeczy w czasie i w sposób przyjęty przy rzeczach tego rodzaju i nie zawiadomił Shablei Co. o wadzie, a w przypadku gdy wada wyszła na jaw dopiero później – jeśli nie zawiadomił Shablei Co. niezwłocznie po jej stwierdzeniu.
4. W przypadku wady towaru, Klient zgłaszający żądanie powinien wskazać, wedle swego wyboru, roszczenie przysługujące mu na mocy przepisów art. 560 i 561 Kodeksu cywilnego. Klient może zgłosić reklamację na przykład poprzez wypełnienie wysyłanego na adres mailowy podany podczas składania zamówienia ZGŁOSZENIA REKLAMACJI dostępnego także do pobrania na dole tej strony.
5. Zgłoszenie reklamacji oraz reklamowany towar należy wysłać na adres:
Shablei Co. Volodymyr Shablei
ozdobiarnia.pl
ul. Bohaterów Monte Cassino 606
43-300 Bielsko-Biała
6. W przypadku braku danych niezbędnych do rozpatrzenia roszczeń dotyczących wadliwego towaru wynikających z rękojmi, Shablei Co. niezwłocznie po zapoznaniu się z treścią żądania Klienta, zwróci się do Klienta o ich uzupełnienie.
7. Shablei Co. niezwłocznie, ale nie później niz w ciągu 14 (czternastu) dni kalendarzowych ustosunkuje się do reklamacji Klienta będącego konsumentem z tytułu rękojmi i powiadomi go o sposobie dalszego postępowania.
8. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji Shablei Co. niezwłocznie wymieni towar wadliwy na wolny od wad albo wadę usunie. Nie wpływa to na możliwość złożenia przez Klienta oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy zgodnie z obowiązującymi przepisami. W przypadku braku możliwości wymiany towaru lub usunięcia wady towaru Shablei Co. zwróci Klientowi należność niezwłocznie, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
9. W przypadku nie uwzględnienia reklamacji, towar zostanie odesłany Klientowi wraz z uzasadnieniem odmowy uwzględnienia reklamacji.
10. W sytuacji negatywnego rozpatrzenia reklamacji, jak również w przypadku dochodzenia przez Klienta roszczeń, Klient może rozwiązać spór bez udziału sądu powszechnego, korzystając z mediacji lub sądownictwa polubownego. W tym celu należy dostarczyć do instytucji, przed którą będzie toczyło się postępowanie, odpowiedni wniosek o mediację lub wniosek o rozpatrzenie sprawy przed sądem polubownym.
REZYGNACJA Z ZAMÓWIENIA – anulowanie zamówienia
1. Klient ma prawo do rezygnacji z zamówienia aż do chwili wysyłki towarów.
2. Klient ma dwie możliwości aby skorzystać z ww. uprawnienia:
– należy wysłać maila na adres sklep@ozdobiarnia.pl z ważnością wysoką oraz zatytułować go: “Rezygnacja z zamówienia nr…”. Rezygnacja z zamówienia będzie skuteczna tylko, jeżeli dotrze do sklepu przed wysyłką zamówionego towaru.
-kontakt ze sklepem internetowym pod numerem telefonu +48 507 291 513 (od pn. do pt. w godz. 8.00-16.00) bądź poprzez formularz kontaktowy, po uprzednim zalogowaniu w panelu klienta, na witrynie sklepu online.
UDOKUMENTOWANIE SPRZEDAŻY
1. Shablei Co. każdorazowo dokumentuje sprzedaż towarów za pośrednictwem sklepu internetowego ozdobiarnia.pl zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa podatkowego, w tym ustawą z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (tekst jedn. Dz.U. z 2017 r., poz. 1221) (dalej: „ustawa o VAT”), dostarczając Klientowi paragon fiskalny lub fakturę VAT.
2. Tytułem udokumentowania sprzedaży towarów za pośrednictwem sklepu internetowego shableideko.pl na rzecz Klienta będącego przedsiębiorcą Shablei Co. wystawia fakturę VAT. Shablei Co. wystawia fakturę VAT nie później niż 1 dnia miesiąca następującego po miesiącu w którym dokonano dostawy towaru. Jeżeli przed dokonaniem dostawy towaru otrzymano całość lub część zapłaty Shablei Co. wystawia fakturę VAT nie później niż 15 dnia miesiąca następującego po miesiącu, w którym otrzymano całość lub część zapłaty.
3. Zgodnie ze zmianą obowiązujących przepisów dotyczących wystawiania faktury VAT, nie ma możliwości zamiany paragonu na fakturę VAT po otrzymaniu informacji, że zamówienie zostało przyjęte do realizacji.
4. W przypadkach nieuregulowanych w pkt. 2-3 powyżej Shablei Co. wystawi na rzecz Klienta odpowiedni dokument dokumentujący sprzedaż towarów za pośrednictwem sklepu internetowego ozdobiarnia.pl zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa podatkowego, w tym ustawą o VAT.
DANE OSOBOWE – Bezpieczeństwo i ochrona
1. Administratorem danych osobowych Klienta sklepu internetowego shableideko.pl jest Shablei Co. Volodymyr Shablei z siedzibą w Bielsku-Białej, ul. Rzeźnicza 2, 43-300 Bielsko-Biała.
2. Dane osobowe Klienta przetwarzane będą przez Shablei Co. wyłącznie dla celów wykonania umowy oraz realizacji zamówienia.
3. Bez odrębnej zgody Klienta dane osobowe nie będą udostępniane innym odbiorcom danych osobowych.
4. Klientowi przysługuje prawo dostępu do treści danych oraz możliwość ich poprawiania.
5. Podanie danych jest dobrowolne, jednakże bez ich podania nie jest możliwe wykonanie umowy oraz realizacja złożonego zamówienia, w tym wystawienia dowodu sprzedaży (paragonu lub faktury VAT) oraz wysyłki produktów.
6. Klient może wyrazić zgodę na przetwarzanie w celach marketingowych swoich danych osobowych w rozumieniu ustawy o ochronie danych osobowych w celu przekazywania Klientowi materiałów reklamowych oraz informacji o akcjach promocyjnych, marketingowych i prowadzącym sklep internetowy – Shablei Co., w tym na przesyłanie Klientowi za pośrednictwem poczty elektronicznej newslettera.
PLIKI COOKIES
1. Serwis ozdobiarnia.pl wykorzystuje pliki cookies. Więcej informacji na temat plików cookies można znaleźć w Polityce prywatności umieszczonej w serwisie ozdobiarnia.pl
DATA PUBLIKACJI REGULAMINU: 8 marca 2021 roku.

Formularz zwrotu

Formularz reklamacyjny

Twój koszyk
Brak produktów w koszyku!
Kontynuuj zakypy
0